luni, 13 februarie 2012

2 Filme 2011

Dacă aveţi norocul ca pe acest dans aglomerat de fulgi de nea să vă aflaţi pe la casele dumneavoastră şi vă permiteţi să staţi în vârf de pat cu multe, multe perne în jur, pilota de iarnă îmbrăcată în lenjerie colorata şi pijamaua preferată şi veţi avea o stare de linişte şi confort sporit. Luaţi după caz, soţul, iubitul, sora, fratele, căţelul sau pisica sau măcar un urs de pluş dacă toate celelalte variante înfruntă vremea neprietenoasă de afară şi uitaţi-vă la un film. Am văzut în weekend trei, unul nu vi l-aş recomanda, după barometrul nostru dacă adormim în timpul derulării nu trebuie reîncercat. Mi-au mai rămas doua variante :

Tower Heist.  Este un film despre prietenie, altruism şi simţul dreptăţii. Josh Kovacs (Ben Stiller) este manager al unui complex de apartamente de lux, un tip de manager care ştie să fie aproape de angajaţi. Implicat sută la sută este devastat când unul din proprietari, în topul Forbes al celor mai bogaţi oameni din lume este arestat pentru delapidarea unor sume uriaşe de bani printre care şi fondul de pensii al angajaţilor complexului. Indignarea şi hotărârea de a acţiona cumva vine firesc în momentul în care bătrânul portar încearcă să îşi pună capăt zilelor. Kovacs decide să încerce să recupereze banii angajaţilor săi organizând un jaf în apartamentul fabulos al celebrităţii WallStreet.  Îşi construieşte o echipă cooptând şi un hoţ profesionist, vecinul său Slide(Eddie Murphy) pentru a-i ajuta. Filmul este amuzant şi te prinde, are momentele lui de out of this world, câteva evenimente uşor exagerate dar nu deranjează deloc putând chiar să nu fie observate.

Puss in Boots.  Animaţie care reuneşte trei poveşti celebre, Motanul Încălţat, Jack şi vrejul de fasole şi Humpty Dumpty combinate reuşit în opinia mea, armonios, povestea curge. Primele două poveşti provin, cel mai probabil, de pe tărâmuri engleze, Jack este cel ce a dat o vacă pe trei boabe de fasole şi a reuşit în final să fure aurul căpcăunului din castelult din nori la care ajungeai urcând pe vrejul fermecat; Humpty Dumpty nu se ştie exact ce era, unii ar spune că era un om de statură mică şi îndesat care a căzut  de pe un zid înalt, mulţi oameni chinuindu-se să îl „repare în zadar”, este prezentant deseori sub forma unui ou cu ochi, gură şi nas, mâini şi picioare. Motanul Încălţat provine de pe undeva de prin marea Europă, este o poveste despre vitejiile unui motan cu cizme bineînteles, pe cuvânt că nu îmi place cum sună Puss in Boots, parcă ia din măreţia personajului, el era un motan încalţat nu orice fel de pisică. Şi vocile sunt frumoase: Antonio Banderas – Puss in Boots, Salma Hayek – Kitty, o să vă placă personajul, Zack Galifianakis – Humpty. Mai multe nu spun că dacă încep să povestesc nu va mai avea acelaşi farmec, parcă orice aş spune dezvăluie o parte din poveste, parte care vă va plăcea mai mult să o descoperiţi singuri.

4 comentarii:

  1. eu am adormit la toate dar eram obosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, daca ar fi sa te luam pe tine barometru dupa ora 22 toate filmele sunt demne de ignorat.
      Bine ca ai vazut si tu Tower Heist dar era dimineata;):P

      Ștergere
  2. Tocmai am vazut Tower Heist - dar mi s-a parut demn de semnalat doar prin ideea lui, pe care foarte bine ai surprins-o - ca e despre prietenie si loialitate si altruism. E drept. Dar sincer, n-am mai vazut o comedie buna-buna demult, sa rad pana simt ca-mi crapa burta (de gen "Dumb & Dumber" de exemplu, la care inca rad ca o idioata, desi l-am vazut de peste 10 ori, sau "Nothing to Lose" la care imi bateau vecinii in perete in Romania)... Sau eram eu prea ancorata in realitate, ca mi-au sarit in ochi toate fazele trase de par si mi s-a parut cam subtirel :-))))
    Dar Puss vreau sa-l vad neaparat :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si mie mi-a palcut Tower Heist ca idee, macar a fost ceva nou, o abordare altfel a unui jaf, sunt atatea filme identice ca subiect chiar ca desfasurare.
      Comedii asa nu am mai vazut nici eu, cred ca nu se mai fac asa bune astazi:), Puss e dragut, e o animatie de vazut cu toata familia si cu animatiile suntem mai ingaduitori oricum:) imposibil sa nu ne placa macar ceva.

      Ștergere