vineri, 16 martie 2012

...

Am vrut să scriu un post despre ....... post, postul acela de carne şi lapte şi ouă care este în plină desfăşurare acum, pe urmă m-am imaginat bătând disperată la porţile Raiului şi pe Sfântul Petre spunând, nu îţi pot deschide pentru că ai scris pe blog urât despre post. Uof, şi nu că aş fi o mare amatoare de lapte şi miere că nu îmi plac deloc, poate au totuşi puţintică ciocolată şi lapte bătut pentru mine măcar, dar na Raiul este the goal. El ţine post, din acela pe zile, spune el măcar, miercurea şi joia, şi lunea am râs un sfert de oră crezând că săracul s-a încurcat în zile, dar am aflat de la mama lui că nu, lunea se ţine post pentru bunăstarea familiei, ei păi dacă este pentru bunăstarea familiei atunci să ţină am zis şi eu. La cât de sârguincios este o să curgă bunăstarea valuri, valuri pe ferestre şi afară şi dacă tot vom avea aşa multă chiar m-aş bucura să împart şi cu alţii, mai ales că aşa e frumos. Eu în păcatul meu, uit mereu că el ţine post şi îi mai tot întind vrei şi tu un pic de brânză, un pic de omletă cu ciuperci, o bucăţică de ciocolată, el nu şi nu, eu de ce mai că e bună, e din aia de îţi place ţie...hmmm post!!!
Aaaa postul, am uitat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu