miercuri, 22 septembrie 2010

Plan de bataie

Eu trebuie sa mananc sanatos, desi stiu prea bine ca e musai din pacate nu spun eu, ma cicalesc altii....
Deci nu mai am voie la singurul meu viciu...cola....si mai ar fi o problema, spune lumea, nu stiu cine, ca cica as manca prea putin, mie nu mi se pare, cred din contra ca ei mananca prea mult.
Asa ca aseara mi-am procurat constincios cele necesare pentru a pregati o ciorbita numai buna pentru masa de pranz si limonada ca sa inlocuiesc alte bauturi...mai delicioase. Trebuia sa gasesc ceva sa ma incante asa ca am cumparat bors sa fac asa o ciorba acra cum numai mie poate sa imi placa.
Rezultatul dezastruos: Ciorba insuficient de acra, insuficient de gustoasa...ce sa mai Insuficient si atat.
Iar limonada.....stie cineva unde e sticla de Cola?!?!
O sa ma straduiesc mai mult...poate la a doua incercare gustul e pe placul meu sau poate ma salveaza cineva, oricine, va rog, sticla de Cola?!

6 comentarii:

  1. Hai ca te salvez eu! Poti sa inveti sa faci ciorbe grozave de pe bloguri culinare, gasesti pe alese. Cate am invatat eu asa! Ma minunez ce mult am progresat in materie de bucatarie.
    Iar cola nu-ti dau, ca-ti face rau. Inapoi la limonada! :)
    In timpul sarcinilor si alaptarilor (cu totul vreo 4 ani la rand) mi-am interzis sa mai beau cola fiindca eram convinsa ca face rau bebelusului. Acum, desi as putea, mai beau doar ocazional, ca nu-mi mai iese din cap ideea ca e o bautura daunatoare. Numai ideea ca ingrasa rau si ca strica dintii imi taie subit pofta de cola.
    Apropo ... am intalnit o mamica care a baut foarte multa cola in timpul sarcinii, iar acum copilul ei cere zilnic, e dependent de cola. Pe langa faptul ca este foarte agitat tot timpul, nu vad cu ochi buni sanatatea lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu si eu ca buna nu e clar.
    Beau light, acum nu stiu daca asta nu ingrasa, eu am tinut o dieta si am slabit destul de mult pastrand totusi cola... Mi se pare foarte buna la gust, din pacate (sau fericire)sunt constienta ca e de la un pitic pe creier si ca sigur da "ceva" dependenta. Vointa am destula, trebuie sa ma hotarasc eu sa uit de ea.
    Multumesc pentru idee, o sa caut si o sa ma apuc de treaba ca simt eu asa ca a venit vremea:)
    Nu e buna pentru noi, pentru bietii copii nici atat!
    Eu am renuntat la dulciuri, la cartofii prajiti....imi ramasese cola, ma pacaleam asa ca macar atat am voie, fir-ar imi mai spune mama din cand in cand ceva de genul "tot ce e bun in viata e fie ilegal, fie imoral, fie INGRASA:)))))"

    RăspundețiȘtergere
  3. Decat sa bei Cola light mai bine bea o cafea. Astea light sunt si mai daunatoare, ca nu contin zahar ci indulcitori. Sa nu crezi ca sunt vreo pocaita, si noi bem sucuri, inainte de copil nu lipsea sticla de Pepsi, acum bem muult mai rar, mai ales ca Eva sare pe sucuri cum le vede in frigider.
    Fa-ti sucuri din fructe, mie imi place combinatia mar+morcov+portocala, dar sunt lenesa si mi-e urat sa curat robotul. Sau compoturi aromate, unele merg cu un baton de scortisoara, altele cu putina vanilie, cateva felii de lamaie cand s-a racit

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi frumos de sfaturi.
    Stiu si eu prea bine ca nu sunt bune deloc, am auzit ca cele light sunt si mai nocive, ma incanta si pe mine sucurile de fructe dar dupa ce le fac si le consum mi se pare ca nu se compara...e vorba cred si de oarecare dependenta pentru gustul de cola si de autoeducatie pana la urma. O sa imi fac suc de fructe sper macar asa ca din respect pentru preocupare si timp sa beau numai din el.

    RăspundețiȘtergere
  5. :-) Ce draguta ai fost cu asta " macar din respect pentru preocupare.. " Eu din pacate nu pot sa te sfatuiesc nimic in privinta mancatului sanatos. Sunt mare amatoare de cola light si de tot ceea ce e "bun" (:))).
    Eu am slabit dupa ce am nascut-o pe Ana - aveam vreo 22 kile in plus fata de greutatea dinaintea sarcinii, ca sa vezi ce sanatos mancam eu in sarcina...- nemancand paine (eu nu prea mai manac paine de vreo 10 ani...) si manacand doar fructe seara.
    Dar nu neaparat sanatos la pranz, mancam tot felul si in special carbohidrati pentru ca am alaptat si inca alaptez.

    Dar sa mananc sanatos nu cred ca am mancat ever! :D
    Dar stiu ca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  6. :p
    Eu am mancat dietetic si fara paine, decat cate doua felii de paine neagra asa f rar, norocul meu e ca oricum nu prea imi place painea, nu sunt mare amatoare si seara la fel ca tine doar fructe, ce bine a fost pana acum ca am avut pepene, trece sezonul lui...
    Fiecare organism in parte reactioneaza diferit, eu fara sa renunt la junk food..fast food...nu am avut nicio sansa, sora mea in schimb mananca orice oricat oricand si cu greutatea nu are nicio problema, deocamdata nici cu sanatatea:)

    RăspundețiȘtergere