marți, 7 septembrie 2010

Cateva reguli de baza

..nu te duce niciodata sa faci aprovizionarea cu alimente cand iti este foame si nu incerca o sesiune de shopping cand esti suparat.
Pe modelul "uite lupul nu e lupul" al unui ciobanas dintr-o poveste oarecare, unii pleaca sau nu pleaca prin diverse orase ale tarii. Si tocmai cand credeam ca pleaca si deja ma vedeam singura si neconsolata, pierduta asa intr-un peisaj plin de ierburi imense si spini, fara cale de iesire..m-am gandit ca foarte bine mi-ar prinde o terapie soc.
Prin ce fac fetele terapie soc, pai...majoritatea cam prin shopping saracele de ele si atunci am intreprins si eu o incursiune prin magazinele de rigoare si fiind foarte "deprimata" rezultatul a fost pe masura.
Si ce sa vezi lupul nu a venit, aaa , adica nu a plecat si eu saraca de mine am ramas si cu banii cheltuiti si cu lupul pe cap(glumesc) si cu o reprogramare a calatoriei.
Cam aiurea da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu