marți, 30 noiembrie 2010

Moşu' din Noiembrie

Este un clip publicitar difuzat destul de des zilele acestea de televiziuni cum că în fiecare grup de prieteni este unul care începe cam de prin noiembrie să simtă spiritul Craciunul şi îşi sună absolut toţi prietenii să le facă urări. Mă distrează foarte tare pentru că ce să mai mă cam regăsesc în el, cine se gândea la colinde de săptămână trecută, nu ştiu, că eu nu recunosc nimic.
Dar acum vine luna decembrie, nu mai aveţi nicio scuză dragii mei, păi dacă nu ne entuziasmăm de acum, sărbătorile trec repede şi după aceea totul parcă îşi pierde farmecul, lumea amorţită se întoarce fiecare la ale lui.
Crăciunul cred că merită şi el o lună de spirit, aşa că eu nu vorbesc cu niciun "Scrooge" decât cu cei care au fost deja vizitaţi de cele trei spirite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu