joi, 4 noiembrie 2010

Nu am mai scris demult...

Mă deprimă tare ce se întâmplă în general la noi pe plaiuri mioritice atât la nivel înalt cât şi la nivelul fiecăruia, modul în care sunt toţi afectaţi din motive diferite direct sau indirect.
M-am gândit mult la o soluţie, fiecare avem nevoie de o oarecare reinventare într-un moment în care punctele noastre de sprijin nu mai sunt atât de stabile sau nu mai sunt suficiente pentru noi.
În altă ordine de idei, într-un ton mai optimist deşi s-a stricat hard diskul calculatorului din dormitor prietenul meu cel mai bun dintre cei mai buni a instalat linux, vai şi nu îmi place deloc. Într-o seară după ce el a adormit m-am chinuit cincsprezece minute să nimeresc o parolă că îmi cere la tot pasul şi într-un final fără rezultat am considerat că cea mai simplă metodă de închis un calculator e scosul din priză....da, şi eu sper sincer că nimeni nu s-a prins ce am făcut, şi când spun nimeni mă refer la el.
Ca noutate de vreo două săptămâni mă pasionează cărţile lui Larsson, le găsesc captivante şi uşor de citit, mă relaxează seara după o zi stresantă, mai nou cam aşa sunt toate.

Un comentariu:

  1. Ar trebui sa scoatem si calculatorul din dormitor sa il punem pe balcon si ramane doar masa neagra de la Ikea, vedem ce intrebuintare ii dam, din cand in cand merge o schimbare de peisaj.

    RăspundețiȘtergere