joi, 15 decembrie 2011

Viata

E ceva ce avem acum şi suntem nemulţumiţi, o vrem mai bună, mai cu fundă, mai roşie cu verde, mai împopoţonată sau mai simplă. Eu numai evenimente negative am de raportat, dar de data aceasta nu o voi face, e prea mult, am uneori senzaţia unor sprâncene sceptice ale unor oameni care nu au cum să înţeleagă. M-am gândit zilele acestea foarte mult la câti oameni şi-ar dori o şansă la viaţă, câti sunt nemulţumiţi de şansa pe care o au. Pentru mulţi e târziu, au rămas amintiri dureroase care încet, încet încearcă sa facă loc celor plăcute.
Bibi are o şansă la viaţă, o şansă reală care nu presupune decât puţin ajutor din partea noastră. Povestea lui este aici  şi aici.  Nu ştiu câtă vizibilitate are acest blog, dar chiar dacă reuşesc să se trimită un sms în plus, chiar dacă e atât de puţin, măcar am încercat.
Mai sunt doua zile, pâna maine, 16 decembrie la ora 24. Doi euro nu înseamnă decât o sticlă de suc şi un pachet de biscuiţi, se poate.

SMS 2 euro/sms - 848

De asemenea, puteti dona prin Romtelecom, formand :
0 900 900 301- 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel
*Nu se percepe TVA.
Atentie: Numerele intra in vigoare pe 10 decembrie si sunt valabile pana pe 16 decembrie ora 24:00!

Un comentariu: