luni, 23 aprilie 2012

Carrefour şi alţi prieteni care emit facturi

            Dacă te duci la Carrefour la Unirii să îţi iei ceva din zona produselor preparate de ei şi trebuie să recunosc că îmi iau de acolo uneori cartofi la cuptor care îmi plac, trebuie să plăteşti la casa specială ţi se dă bon şi apoi fiind tot în magazin trebuie să mai treci o dată de case de marcat cele obişnuite de această dată. Acolo unde tantile încasatoare îţi cotrobăie prin pungă verificând cu atenţie bonul şi pe cuvânt că nu îmi place să mi se umble în punga mea şi de faţă cu toata lumea, aproape că mă simt ca o hoaţă. Deci la casele normale nu se pot plăti produsele respective, casa specială nu este cu ieşire din magazin astfel încât să nu fi obligat să treci prin bariera numarul doi de securitate, găsiţi o soluţie că pe cuvânt este aiurea tare.
       Şi mai am şi alţi prieteni care emit facturi în baza unui contract nesemnat şi deşi am fost draguţă şi am spus că le plătesc în patru tranşe două facturi emise în avans pentru că nu mi se pare normal să plătesc azi pentru tot anul viitor nişte servicii de care este posibil să beneficiez sau nu, măcar flexibilitate în efectuarea plăţilor să fie dacă tot emitem facturi cu un an înainte. Şi culmea culmilor nici măcar nu au contractul semnat de mine, practic nu au nimic, decât o persoană la mijloc din cauza căreia vreau să fiu draguţă, dar ei nu ştiu acest aspect şi totuşi îşi permit să îmi spună că dacă nu plătesc acum pentru până în octombrie nu pot beneficia de niciun fel de serviciu, să le spun şi eu că e ilegal să emiţi facturi în baza unui contract nesemnat........


Deci în concluzie nu am furat cartofi copţi de la Carrefour să ştiţi, doamna casieră mă verifica doar să vadă dacă nu cumva mi-a scăpat ceva din pungă şi da eu sunt aia care plăteşte facturi pe bază de contracte inexistente...ruşine să îmi fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu