marți, 24 aprilie 2012

Cod galben

   Se anunţă cod galben de furtună de mâine de la 12 şi până joi la 9, aveţi grijă. Eu nu sunt tristă deloc, înainte uram ploaia, când eram mică pentru că îmi strica posibilitatea de joacă afară atunci când era absolut exclus dansul în ploaie şi apoi fiindcă trebuie să vă mărturisesc îmi îndrept părul cu placă, ploaia era bad news pentru coafura mea. Acum nici că îmi mai pasă de nici unul din argumentele de mai sus, acum iubesc ploaia pur şi simplu, pentru că îmi place să o ascult şi să o văd şiroind pe ferestre, îmi place să văd norii întunecaţi deasupra castanilor înverziţi, îmi plac florile de salcâm scăldate în picături mari de apă, îmi place aerul răcoros pe care ni-l lasă în urmă cadou. Şi mi-ar plăcea pe cuvânt să fiu o furtună de vară, imaginaţi-vă aş veni pe neaşteptate, ignorând codurile date de meteorologi şi aş curge aşa când vijelios când mai domol, şi m-aş roti în aer şi m-aş plimba peste tot, aş vedea brazi înalţi şi dealuri înverzite şi flori, e drept că păsările ar cam fugi de mine, dar când m-aş potoli ar ieşi vesele să guste din stropii de apa. Râurile s-ar învolbura şi marea şi-ar deschide braţele înăltându-şi valurile înspre mine, petalele s-ar retrage sfioase, iarba nu va şti ce să creadă să fie tristă sau veselă şi atunci când aş vedea că toate îmi răspund aş înceta să tun şi fulger şi le-aş multumi tuturor cu picături prietenoase ca într-o îmbraţişare.
Mie îmi place aventura pe cuvânt dar în condiţii perfecte de securitate şi toţusi nu are niciun sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu