joi, 17 iunie 2010

ASTAZI

A fost un an greu, poate cel mai greu din viata mea si desi incerc optimismul cu degetul si ma uit timid ca dupa o perdea lunga de matase spre un orizont nemaivazut si nemaintalnit asteptand cu nerabdare sa se indeplineasca celebra zicala tot raul spre bine, cateodata norii negri si pufosi sunt mai puternici decat mine. Ma ascund ghemuita intr-un coltisor si privesc in sus si ma intreb de unde o sa apara si care o fii scopul acela nobil, lectia ce trebuia invatata, minunea, soarele de dupa nori. Am vazut un film in weekend, o fetita bolnava de leucemie spune ca tot ce conteaza in final este felul in care reusim sa trecem impreuna peste lucrurile grele si in care ne bucuram de maruntele realizari ale vietii. Am auzit aceste incurajari spuse in foarte multe cuvinte, in foarte multe variante, trebuie sa iti accepti calatoria asa cum este ea, sa ti-o asumi si sa privesti mereu inainte, suntem o formula de calcul ce cuprinde tot ceea ce ni se intampla, bun sau rau, formula nu se cunoaste inca, e unica pentru fiecare. Cateodata uiti, doare cand iti amintesti, alteori preferi sa nu crezi, sa te prefaci ca nu ti se intampla tie, de cele mai multe ori stii ca trebuie sa mergi inainte si sa ai incredere ca nu va ploua la infinit. Eu stiu ca totul se va termina ca in comediile romantice,asa cu un happy end dragut, mai avem putin, ramane o mica indoiala dar eu stiu ca nu se va concretiza, e in firea oamenilor sa o simta, dar am toata increderea in bine, sunt oameni care pur si simplu nu merita si nu vreau sa cred ca totusi viata este nedreapta la extrem. 
Ei bine, astazi cand ne indreptam cu pasi marunti si siguri sa iesim de sub furtuna, sa ne descretim fruntile, sa ne scuturam trupurile ude si obosite, sa ne lasam dezmierdati de razele soarelui pe care l-am asteptat atat de mult, mereu impreuna, mereu increzatori, astazi nu mai vreau sa vad nori, vreau sa vad doar soare, vreau sa ma plimb prin nisip fin care sa imi mangaie talpile, vreau sa ascult valurile marii, vreau sa cant si sa dansez si sa visez, vreau doar sa ii am pe cei pe care ii iubesc atat de mult alaturi de mine, sanatosi si zambitori, ei imi dau aripi sa zbor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu