joi, 24 iunie 2010

Sugar, spice and everything nice!

Mi-as dori o reteta prin care sa fie conceput fiecare individ in parte. Sa stiu ca au fost puse trei cani de zahar, cinci de faina, patru oua si aroma de vanilie si menta. Ratiunea si gandirea umana e la fel de complexa ca infinitul galaxiilor poate chiar ca misterul inceputului. Eu vreau solutii, vreau metode pentru determinare, vreau formule de calcul, vreau calea sigura in pasi pentru raspunsul corect. Nu vreau milioane de conditionari de gen if, vreau o structura clara care sa ma duca in perimetrul de siguranta. Imi place sa filozofez, carei fete nu ii place .. imi place sa imi pun mii de intrebari existentiale, imi place sa impart firul in patru, sa cer cu ochi mirati de copil lamuriri suplimentare, ca sa nu folosesc termenul explicatii, pentru ca explicatiile pentru genul masculin sunt o tragedie cam cat disparitia dinozaurilor. Imi place sa ma mir si sa fac analiza pe text, imi place sa aiba cine sa ma asculte, imi place sa mi se dea dreptate. Dar modul infinit in care oamenii functioneaza ma sperie teribil, cam cum a fost vremea in ultimul timp. Era atat de cald incat simteam sufocare, apoi temperatura a devenit suportabila si bucuria soarelui de vara ne-a insufletit libertatea spiritului, ne-a facut sa visam vacante, nisip si valuri, terase deschise pana in noapte tarziu, si apoi ploaie, timid la inceput si am ajuns la zile intregi de nori curgatori in miez de vara si la temperaturi de toamna tarzie. Profesorul Utonium le-a creat pe fetitele Powerpuff din ceva dulce, ceva acrisor si mult din ceva fermecator si din greseala s-a amestecat elementul X, elementul de superhero...eu as pune doar ingrediente care sa duca la liniste si stare de bine astfel incat sa fim in siguranta unii cu altii si poate chiar si cu noi insine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu