vineri, 20 aprilie 2012

Decisions decisions

Nu am fost niciodată bună la hotărâri, dar absolut niciodată, cele mai bune şi rapide hotărâri ale mele au fost luate pe timp de mare criză, în rest dacă am mult timp până la producerea efectelor e posibil să mă răzgândesc de o mie de ori, lucru extrem de chinuitor chiar şi pentru mine. Cred ca ar fi mai bine să dau cu banul chiar şi atunci când decid unde mergem în oraş.
Şi acum mă aflu în faţă unei dileme la care mă gândesc de vreo două săptămâni. Vreau să ajung din punctul A, în punctul destinaţiei B, ca parcă aşa era la geometrie, invariabil apăreau şi C şi D, o să apară şi ele cu siguranţă. Deci de la A la B se poate ajunge în varianta unu cu avion plus tren, la un cost total de patrusutecincizeci de euro. Varianta doi presupune o distanţă mai mare de parcurs cu avionul la un preţ mai mic?!?! minus o escală dezavantaj şi plus un autobuz la un preţ total de douăsute de euro. Diferenţa de preţ este una semnificativă. Aşa că în prima variantă iau un avion, apoi mă aşteaptă el şi mergem cu trenul. În a doua variantă iau alt avion pe care  îl schimb cu ocazia unei escale, apoi mă aşteaptă el şi un autobuz. Problema de o parte este escala, cum mă descurc eu într-un imens aeroport când eu ratez intrarea spre cinema din Afi. Şi dacă rămân în punctul de escală C, cine mă salvează pe mine de acolo. Şi să vedeţi la întors eu şi el ne întâlnim în Munchen, plecăm din acelaşi loc numai că unul dintre noi va folosi ca mijloc de transport trenul iar celălalt avionul, pentru mine este uşor înfricoşător. Pe de cealaltă parte diferenţa de preţ nu este tocmai neglijabilă.
Există întotdeauna varianta a treia, doamne urăsc varianta a treia, îmi face viaţa aşa complicată, deci varianta a treia să nu îmi fie dor de el cincisprezece zile, să nu văd verdele crud şi să îl aştept eu cuminţică acasă, mai rezonabil decât să fiu recuperată de prin aeroporturi....
Deci.....nu ştiu....any ideas?

1. In Munchen nu e deloc complicat chiar daca aeroportul este imens. Eu zic sa mergi. Doar cu avionul chiar daca ai escala. Nu-i asa infricosator cum pare... Si e frumos. Fara atatea prapastii inchipuite :)))

2. Am auzit ca aeroportul din Munchen este foarte mare, eu sunt cam aiurita si in plus nu am mers niciodata cu avionul...
    Iti multumesc sincer de sfat:)

1. Eu zic ca merita! Intradevar, este mare, dar foarte bine organizat. Eu sunt sigura ca te vei descurca. Sunt sageti indrumatoare peste tot. Eu mi-as face griji doar daca as avea putin timp intre zboruri. Mi se pare mult mai comod avionul, mai ales pe distante lungi.

2. Maine ma hotarasc si fac ceva in sensul acest. Multumesc de incurajari, sper sa fie ok. Am auzit ca sunt foarte bine organizati sa se poata descurca oricine.

3. Bună! Nu-ți citesc de mult timp blogul, dar nu mă pot abține să nu te încurajez. În toamna lui 2008 am zburat și eu prima dată cu avionul. Tot un el mă aștepta la destinație. Pare cumva că asta e motivul pentru care încercăm să ne învingem fricile :) Eu aveam și rău de înălțime, nu stăteam prea bine cu engleza și trebuia să schimb avionul, căci și eu zburam cu escală, în aeroportul din Amsterdam care este unul din cele mai mari din lumne. Deși am avut intârziere la plecarea din România am reușit să prind avionul spre Singapore și am ajuns cu bine la destinație. Sigur și tu o să ajungi! Deci, nu mai sta pe gânduri, ia biletul cu escală și fugi să vezi lumea :)

Numai bine, Ileana

4. :)Multumesc frumos, am reusit si m-am hotarat, mi-am luat biletul cu escala:). Daaa, pana la urma cam pentru un el prindem curaj si pe langa e treaba cu vizitatul si asa mai departe:)), dar o sa incerc sa ma bucur de minivancanta aceasta in vara am pierdut un bilet de avion din cauza unor evenimente triste si oarecum simt ca e asa o mana de zana:), vreau sa incerc sa o iau asa sa fiu mai increzatoare si pozitiva.
      M-am uitat putin pe blogul tau, promit sa il vizitez am vazut numai bunatati:)

5. Asta cu îngrezătoare și pozitivă e bună, e chiar foarte bună! Și mie mi s-a întâmplat ceva tare trist in vara trecută, dar trebuie să trecem peste toate! Mă bucur că ți-ai luat bilet până la urmă! Vacanță plăcută îți doresc și sper să-ți placă zborul, pentru că eu am ajuns să îl ador :D

6. Multumesc mult si imi pare rau stiu cum este cu lucrurile triste dar avem datoria fata de noi sa luptam si sa fim optimiste si sa nu uitam sa si zambim.

3. Pasul 1: daca nu ai nicio treaba cu avionul, mergi cu el. E comod, faci putin, iar in aeroport sunt multi oameni politicosi care iti vor raspunde la intrebari -mie imi raspund intotdeauna, ca si eu sunt varza la orientare. Pasul 2: daca ideea de avion nu-ti surade, atunci du-te cu tren, autobuz si alte chestii costisitoare. Pasul 3: vezi cat de multi bani ai. Daca oricum n-ai, atunci ti-ai raspuns singura la intrebare. Mergi pe varianta ieftina. Daca ii ai, atunci nu te mai framanta singura, du-te pe varianta cea mai placuta psihicului tau. Pasul 4: varianta cu stat cuminte acasa nu e buna! O sa stai destul cuminte acasa cand vei avea copii; asa ca acum e momentul sa faci orice vrei tu, doar nu sta cuminte!

1. Vai Ioana ce mult imi place raspunsul tau:) Notat, bagat la cap, admirat, multumesc:) Promit sa anunt cand am biletul.