joi, 8 iulie 2010

Aseara m-am uitat la meci, am tinut cu Germania ca sa castige Spania ca oricum totul imi iese pe dos lately si se pare ca am luat decizia corecta. De acum inainte o sa ma conving ca imi doresc la munte ca sa ajung la mare si o sa vreau sa pierd toti cerceii ca sa nu imi mai dispara niciunul. M-am plictisit si m-am pierdut in pasele fara final victorios ale jucatorilor. Noroc ca intr-un sfarsit  s-a mai si intamplat ceva, si au dat spaniolii un gol, o "vuvuzica" din aia imi mai lipsea dar nu am stiut de unde sa o achizitionez ca pe cuvant ca nu mi-o cumparam oricum. Asa ca azi vreau acasa, vreau sa ma dezbrac de mine si ma regasesc mai linistita, mai fara griji si fara o mie de intrebari fara raspuns.
Si pentru tine, provocator de dileme si nemultumiri iti spun ca ma enervezi teribil si mi-as dori o mie de "pastilute" din alea ca sa ma calmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu