vineri, 7 ianuarie 2011

Butterfly

Cât de relativă este percepţia asupra lucrurilor. Mi s-a întamplat de multe ori să ador o bluză, care poate în mod normal nu mi-ar fi plăcut, doar pentru că este de la o persoană dragă sau să prefer un lucru de la un anumit magazin doar pentru că mă simt bine acolo şi toate îmi par de calitate.
Acum două, poate trei luni a venit la serviciu o "tanti" agent de vânzări cu produse de cosmetică de foarte bună calitate spunea şi la preţuri mult mai mici pentru că nu sunt din magazinele noastre româneşti. În mod normal nu mă tentează deloc, eu am preferinţele mele clare şi sunt destul de fidelă, îmi place să îmi aleg din locurile ştiute, dar toate colegele au fost în extaz şi au cumpărat tot ce se putea şi m-au ispitit şi pe mine. Nişte farduri pentru pleoape atât de frumos colorate în nuanţele mele preferate, nu am putut rezista, am înţeles că se găsesc la un magazin de cosmetice cu preţuri peste medie şi că sunt mult mai scumpe acolo. Mi-am cumpărat, mi s-au părut cele mai frumoase din lume, le-am pus la loc de cinste în cutia mea de make-up, nu că m-aş machia chiar în fiecare zi dar sunt lucruri care nu pot lipsi unei fete.
Ieri când am ales să iau metroul am observat în treacăt la un butic truse identice la un preţ mult, mult mai mic...şi acum trusa respectivă e mai mică şi mai ştearsă şi mai jos. Nu sunt o fandosită, nu cumpăr în niciun caz cele mai scumpe cosmetice, nici departe, dar încerc să aleg mărci mai cunoscute, totuşi nu pot pune orice pe faţă că mai am nevoie de ea şi peste zece, douăzeci de ani.
Şi totuşi mama folosea Ruby Rose când eram mică şi are cel mai frumos ten, de fapt e vorba doar de percepţie, deci un fel de butterfly effect. Ştiam că nu e bine să cumperi produse aşa, se pare că mi-a mai trebuit o lecţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu