miercuri, 19 ianuarie 2011

Crazy days

Am o săptămână nebună, azi talazurile s-au micşorat simţitor dar am senzaţia că e vineri seară şi mai este până atunci. Am alergat în şapte direcţii deodată şi se pare că am ajuns la destinaţie, acum rămâne de văzut dacă scopul prezenţei mele a fost notat şi apreciat.
Am elaborat proceduri de lucru şi am reuşit în final să îmi expun punctul de vedere şi să se facă pe ici pe colo unele modificări, victoria a fost destul de dulce, chiar dacă a trebuit să renunţ la unele, de cele de care mă durea mai tare am convins...aşa că sunt happy.
Mai sunt fericită pentru că sâmbătă o să merg acasă, la mămica mea, nu ştiam unde să mai ascund atât de mult dor. Aşa că una pentru alta a fost "a good day for science", vorba lui Dexter, aş mai vrea doar să gătesc ceva diseară, să aibă şi domnişoara sora mea ce mânca, pentru că e în sesiune. Mi-aş dori  să dorm toată sesiunea ei, deşi anul acesta a început promiţator, nu mai are aceeaşi privire de "da-te din calea mea sau o să o sa te leg şi o sa te bag sub pat la tine în cameră". Acum pot să şi vorbesc cu ea, fără priviri ucigătoare, chiar şi propoziţii mai lungi de trei cuvinte. Drept recunoştinţă o să îi gătesc ceva să îi placă şi să fie uşor de încălzit şi de mestecat şi de dus la ea în cameră pentru că în sesiune, nu-i aşa....bucătăria e departe şi frigiderul imposibil de deschis.
 Eu în sesiune aş fi mâncat tot timpul şi orice, Adina mea nu ar mânca nimic, îmi vine să îi dau în guriţă, dar nici eu nu sunt acasă toată ziua...aşa că o să îi pun bileţele şi indicatoare către bucătărie şi un bilet mare pe frigider :
"Deschide-ma, eu sunt frigiderul!".....o să fie distractiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu