vineri, 9 aprilie 2010

All that matters today


E frumos afara astazi, am trecut pe sub un pom inflorit care isi intinsese crengile nefiresc de departe si am avut senzatia ca trec pe sub o bolta de flori. E innorat, intotdeauna mi-a placut contrastul de verde crud, flori albe picurate cu roua si cer cenusiu. Noroc ca este vineri, macar pentru acest fapt sunt multumita, pentru altele nu. Lucrurile tind sa fie atat de complicate chiar si atunci cand sunt simple ,tot de nedeslusit par sau tot greu de inteles le facem sa fie. Macar un singur lucru stiu si eu, ca referitor la intrebarile filozofice ale existentei mele trebuie sa imi raspund singura, degeaba caut cu ochi mirati de copil ajutor ca el nu vine si chiar daca ar veni nu mi-ar fi de niciun folos, fiecare avem raspunsurile noastre valabile doar pentru noi. Destula melancolie pentru o singura zi, de fapt sunt suparata ca vreau sa merg acasa si e probabil sa nu pot face acest lucru, life is thought what can you do.
Si toata lumea se invarte pe aici prin birou, simt ca ametesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu