marți, 27 aprilie 2010

Parcul Vacaresti

Sau Parcul Copiiilor dupa altii, se afla dupa Parcului Tineretului spre Palatul Copiiilor. Am fost sambata acolo sa vedem ce transformari a suferit pentru ca auzisem numai lucruri bune. Am fost cu adevarat surprinsa sa vad un parc foarte ingrijit la care se faceau lucrari chiar si intr-o zi de odihna. Toate bancile sunt noi, in sfarsit de ajuns, aleile curate, iarba verde, foarte multe locuri de joaca pentru copii si mai noua initiativa de aparate de fitness in aer liber materializata de acum si in multe alte parcuri bucurestene. Acum sa nu ne imaginam niste aparate ca in salile specializate, imi e greu sa apreciez cat de eficiente sunt dar sunt acolo pentru putina miscare in aer liber, pentru amuzament si poate pentru cei perseverenti chiar pentru rezultate. Si repet si acestea sunt de ajuns, ceea ce e nou pentru mine, parca eram obisnuiti cu statul la coada, era ceva la ordinea zilei, am fost foarte placut impresionata.
Foisoare la tot locul, o portocala draguta in care se vinde fresh proaspat, iar mai in spate un spatiu verde cu masute si scaune din buturugi, rustic, cu gratare care pot fii folosite de catre bucurestenii doritori. Am admirat si poneii  inchiriati pentru o plimbare spre bucuria piticilor.
Si inca se lucreaza intens in acest parc, se pregatesc locuri noi de joaca pentru copii.
Cateva poze:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu