luni, 26 aprilie 2010

Despre Spam! - varianta revizuita si imbunatatita

Sunt convinsa ca primim cu totii de la prieteni binevoitori e-mailuri cu celebra formula de final: "trimite la n prieteni si ti se va indeplini o dorinta ascunsa!!!". Doamne, cat de naiv sa fii sa poti crezi intr-o astfel de promisiune. Sa presupunem ca m-am lasat convinsa si le-am trimis si prietenilor mei  , si acum ce fac?Astept sa imi cada din ceruri dorinta frumos pe birou, parca nu as vrea, imi este teama ca imi face gaura in tavan, .... dar sa presupunem in continuare ca dorintele sunt magice si ele nu darama peretii si nu va fi nevoie de renovari, o sa mi se indeplineasca dorinta alunecand diafan in mainile mele nerabdatoare? Am respectat toti pasii, si acum astept si astept si vai, stupoare NU MERGE! Ok, sa presupunem in continuare ca eu sunt de vina pentru ca dorintele de acest gen nu pot fii materiale, bine, o iau de la capat si imi doresc sa zambeasca toti colegii mei de birou, e altruist, e dorinta sincera, ar trebui sa functioneze. Si ma pun iar pe asteptat, dar se face 18:00 si trebuie sa plec acasa si ei inca nu zambesc, eu va spun NU MERGE!
Mai sunt si e-mailuri de genul "daca trimiti la n prieteni iti va aparea pe monitor numele persoanei iubite", uau, serios si nume si prenume? ce ma fac daca as vrea sa imi apara si cnp-ul?!
Si acum cea mai urata dintre formulari : "daca nu trimiti la n prieteni............", asta deja suna a amenintare si amenintarile chiar nu imi plac, daca in cazurile de mai sus este posibil sa ma amuz putin de data asta chiar ma enervez.
Asa ca va rog nu imi mai trimiteti e-mailuri de acest gen, eu chiar nu le trimit mai departe!

2 comentarii:

  1. Primesc si eu frecvent astfel de mail-uri "vrajite". N-am crezut nici eu vreodata în ele si n-am trimis mai departe. Sunt pentru creduli, iar cei care îsi pierd timpul cu aşa ceva nu au de cine râde.

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine de cei carora ar trebui sa le trimitem noi ca scapa, dar sigur primesc si ei de la altii:)

    RăspundețiȘtergere