vineri, 11 februarie 2011

Manual de utilizare

Probabil când am apărut pe lume ca o floricică din aceea carnivoră  întruchipată angelic într-o nu mă uita, glumesc desigur, în fine, cred că aveam cel puţin o duzină de manuale de utilizare pe care cineva le-a pierdut pe drum, intenţionat sau nu şi m-a cam lăsat în pom. Am rămas singură şi tristă fără să ştie nimeni ce butoane fac ce, cum funcţionează refreshul, cum se revine la setările din fabrică, ce te faci când rămâne pe "mute" sau din contră e volumul prea tare, acestea fiind desigur problemele minore de utilizare frecventă. Am fost mereu un pic prea visătoare şi prea greu de intuit, una din problemele mari pe care am reuşit să o mai rezolv pe ici pe colo în zilele noastre este faptul că mi-am dorit  ca cei din jurul meu să mă simtă şi sa îsi dea seama singuri de ce am nevoie de la ei fără să vorbesc eu prea mult...Dar e un mit, oricât ai cunoaşte pe cineva, oricât l-ai iubi, că îi eşti soră, mamă, tată sau iubit este pe lângă un exerciţiu de atenţie, concentrare şi bună intuiţie, un efort destul de mare care implică uneori chiar neglijarea propriei persoane, eu sunt destul de intuitivă ca fire şi de multe ori aşteptam acelaşi lucru de la cei din jur, dar ceea ce pentru mine era piece of cake pentru ceilalţi nu era la fel de la îndemână. Este un exemplu pozitiv pentru că am învăţat să vorbesc mai mult deşi nu e la fel de distractiv. Poate că această dorinţa a mea ţinea de nematurizare, de faptul că sunt o fire mai melancolică sau poate că noi fetele simţim  împlinirea şi atenţia de care avem nevoie permanent atunci când suntem intuite, poate toate la un loc.
Dar am înteles de ceva timp, trebuie să spui ce vrei, exact cum vrei pentru că pe urmă rişti să fii greşit înteles. Acum trebuie să mă lămuresc doar cu celelalte unmiliardnouămilioanenouăsutenouazezişinouădemii de butoane şi circuite, comenzi şi disfuncţionalităţi în lipsa unui manual de utilizare corespunzător.

2 comentarii:

  1. Ce frumos ai scris! Da, noi femeile suntem taaaare pline de circuite si conectii pline de neinteles(uneori) de catre partea masculina. Asta cu "spune ce vrei" atunci cand vrei ceva si "nu astepta sa ti se ghiceasca dorintele, gandurile" am invatat-o cu timpul...:).

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Da, adevarul este ca nu ne putem astepta sa ni se ghiceasca dorintele asa ca in filmele romantice, cateodata trebuie sa luam atitudine:)))
    Ma bucur ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere