luni, 21 februarie 2011

Take it or leave it!

Sau "my way or the highway" nu sunt principiile după care mă ghidez în această viaţă roz, totuşi atunci când concesiile pe care mi le doresc nu sunt realizate the highway începe sa prindă contur. De ce îmi este mie atât de greu să iau o decizie e simplu, pentru că o decizie care include mai mulţi subiecţi posibil afectaţi este o decizie care presupune asumarea posibilităţii ca unul dintre ei să fie profund nemulţumit şi nu mă face nimic mai tristă decât o nemulţumire produsă cuiva chiar de mine. Aşa că propunerea mea pentru astăzi este comunicare, comunicare şi iar comunicare, deschis, calm, hotărât cu argumente pro şi contra şi fără frustrări şi supărări putem să spunem ce gândim, eu una mă pricep la vorbit, aş vorbi şi în somn.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu