joi, 7 octombrie 2010

Fashion. Frig

Neaparat şi musai trebuie să ascult această melodie atunci când îmi amintesc cam ce văd pe stradă de câteva zile http://www.youtube.com/watch?v=i15ALD6fsUU, mai precis de când a venit frigul şi ne-a târât de la rochiţe şi fundiţe pe unii dintre noi direct la paltonaşe peste pluovăraşe. Mi-am dat seama că nu mai am şi nici nu mă mai simt doar de optsprezece ani după simplul fapt că spre deosebire de anul trecut când aveam douazecişicinci, dar mă simţeam mult mai young acum am pe mine cel puţin 3 articole vestimentare în plus, brusc frigul a devenit de  nesuportat pentru mine, of tocmai eu care reuşeam de fiecare dată să îl ignor cu dispreţ.
Să luăm de exemplu ziua de luni, păi luni am văzut pe stradă fete în sandale, fete în pantofiori, fete în balerini, fete în ghetuţe şi fete cu cizme, fete cu rochiţe pictate cu flori, fete cu fustiţe, fete în jachetă şi fete cu haina de iarnă. Ce anotimp mai bun decât toamna ca să poţi vedea deodată pe un singur podium imens, să zicem bulevardul Dimitrie Cantemir, toată colecţia primăvară - vară, toamnă- iarnă din Bucureşti. Aşa că am inspirat adânc aerul rece pentru a mă relaxa după o zi lungă la birou şi am admirat prezentarea.
Şi ca să subliniez deja mult prea celebra expresie  "iarna nu-i ca vara", iarna chiar nu e ca vara ştiţi de ce...pai vara aştept să se răceasca apa de la robinet ca să ma pot spăla pe mâini, iar iarna să se încălzească, aseară de exemplu a trebuit să aştept cam zece minute:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu