marți, 12 octombrie 2010

Weekend

În weekend am fost la adunat de struguri, nu îmi mai simt buzele de vânt...Duminică am văzut zăpada şi oricât am  încercat astăzi să descarc pozele să pun şi eu măcar una pe blog nu a vrut aparatul, nimic nu îmi iese. A fost frumos, a nins pe drumul spre Braşov, cel pe Cheia - Săcele, erau brazii pătati de alb, de sărbătoare, mirosea a iarnă, simţeam că e decembrie...
Am primit şi un cadou frumos, o lenjerie de pat roşie, roşie, am fost atât de încântată de ea încât am pus-o pe pat fără să o mai spăl înainte aşa cum făceam de obicei şi seara înainte să adormim am lasat-o aşa, am zis că o spăl a doua zi.
Mă îmbrăcasem cu o pijama roşie să fiu asortată complet, numai şosetele erau albe, ei bine de dimineaţă erau şi şosetele roşii şi mâinile mele şi faţa şi unii dintre noi nu spun cine:)) susţin că erau roşii şi în nas:))))).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu