luni, 4 octombrie 2010

Toamnă

Nu îmi prieşte toamna, dar deloc, de cand a venit aproape în fiecare zi mă doare capul, mă mut la tropice m-am hotărât. Şi azi e atât de frig, pare o zi de noiembrie.
Au început acum de-a binelea activitatea toate grădiniţele, şcolile şi universităţile. Parcă îmi e puţin dor de gimnaziu, de orele de română, de mate, de colegele mele alături de care visam prietenii veşnice. Parcă îmi e puţin dor până şi de orele de sport unde eram catastrofă incredibilă. Noroc cu medii mari la celelalte materii că nu se putea să îmi pună la sport o notă aşa mică precum meritam. Jucam handbal, cine a inventat şi jocul asta pentru orele de sport, ar trebui să se practice la alt nivel, ţin minte că alergam şi eu mereu ultima poate nu mă observă colegii de echipă ca să îmi paseze o minge în braţe sau în cap după caz.
Şi aruncatul mingii de oină, hai că asta e genial, i-aş fi pus o elice şi i-aş fi strigat frumos aşa ca în reclama mult mai târziu apărută ..."zboară minge, zboară", poate aşa obţineam şi eu o lungime rezonabilă.
Săritul la groapa cu nisip, well... îmi intra nisip în adidasi şi voiam să sar doar o singură dată, nu aveam nevoie de mai multe încercări, era mai mult decât clar ca atât se poate şi îmi ajungea umilinţa.
Pentru rezistenţă alergam de trei ori în jurul sălii de sport şi mai rămâneam pe acolo câte o tură  de vorbă pentru că toţi faceau asa, nu pentru că nu aş fi putut eu, tocmai eu alerga.
Îmi amintesc că tata ne lua la fotbal cu toţi baieţii din familie, eram puţine fete noi, se făceau doua echipe, la una căpitan tata, la cealalta un unchi, iar tata atât de bine îmi cunoştea calităţile înnascute de mare fotbalistă încât mă pasa elegant la unchiul meu în echipă, avantaj - tata of course.
Dar eram şi eu bună la ceva, pentru toate miile de sporturi care erau efectiv paralele, transparente, inexistente şi dureroase pentru mine, la înot îmi luam revanşa categoric, dar nu sunt în şcolile noastre bazine aşa că demonstraţiile mele în acest sens se făceau doar vara, iarna doar pentru colegii de bazin:).
Ok, poate mă duc la bazin şi eu şi toamna ne vom face reciproc existenţa mai uşoară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu