miercuri, 6 aprilie 2011

Plouă

Dacă doriţi să faceţi o plimbare astăzi prin Bucureşti nu uitaţi să vă luaţi umbrelă, plouă încet, mocăneşte, e o atmosferă tristă de toamnă târzie, se simte un aer rece ce pătrunde uşor alături de lumina gri prin geamul întredeschis.
Astăzi, dacă aş fi avut vreun cuvânt de spus, aş fi răsucit de două ori pătura peste mine, mi-aş fi potrivit perna cu precizie şi m-aş fi lăsat purtată pe aripile somnului dulce. Probabil că aş fi visat pomi înfloriţi uitându-se uimiţi spre cerul albastru clar întrerupt doar de câtiva nori albi, diafani, plutind sus, sus. Sau poate păduri de salcâm, aş fi zburat îmbiată de parfumul lor ameţitor, albine harnice, copii alergând. Sau poate aş fi visat chiar marea, marea înspumată care îsi poartă amintirile spre mal, îşi loveste trena rochiei cu furie de stânci, se simte regină, apoi se calmează uşor şi se plimbă alene, vine din larg, se miră puţin de nisipul fin şi de oamenii care visează la malul ei, apoi se întoarce din nou spre departe. Mai degrabă aş visa la un spectacol doar al meu, eu şi marea, privind-o cu admiraţie, plimbându-mă fără gânduri la malul ei, valurile să îmi treacă uşor de glezne, să ne bucurăm amândouă de razele soarelui.
Dar am visat destul, aici plouă şi e frig, v-am spus nu?

7 comentarii:

  1. Ce frumos visezi tu ... eu am renuntat sa mai visez...ma trezesc dimineata cu speranta ca voi vedea soarele zambind, dar iar e gri, iar e nor, iar stam in pijamale si nu indraznim sa iesim din casa... si e 6 aprilie... si acum vine luna mai ... macar de ar ploua si la noi, cred ca am fi mai veseli.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa ma gandeam si eu ca e 6 aprilie si nicio speranta de primavara, m-am saturat de atata gri, si cizme. parca in niciun an nu am purtat cizme asa mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi e si la noi vreme bucuresteana. Desi e primavara, aud pasarele ciripind si e suficient. :) O zi frumoasa, in ciuda ploii. N-o lasa sa te afecteze, viata are atatea lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc:) o zi frumoasa si tie..eiii:( o veni ea primavara o data si o data.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos visezi, dar uite iti aduc eu o veste numai buna pentru trezirea din visele tale: azi am vazut primul pom inflorit. Avea coroana mare, punctata bogat cu flori mici, marunte si roz!! Nu e superba vestea mea? Primele semne ale primaverii au aparut deja. Asa ca poti cobora din visele tale, caci in curand vom lasa deoparte paturicile si vom merge sa ne balacim in soare! Te imbratisez cu drag! Scrii minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos de veste si de apreciere, tu scrii superb, ti-am spus:).
    Abia astept sa iesim cu drag din casa, sa folosim paturicile pentru stat la iarba verde.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieri a fost o zi calduroasa de primavara, cu o ploaie calda ce anunta vara cea sufocanta. In Bucuresti asa e vara. Primavara a venit deja. Tineretului a albit.

    RăspundețiȘtergere