vineri, 1 aprilie 2011

De weekend

A tot circulat prin blogosferă o leapşa, trebuia să precizezi 7 lucruri despre tine, am onorat atunci cu mai multă sau mai puţină inspiraţie. Azi dimineaţă în timp ce veneam la serviciu, pe jos, eu şi gândurile mele, după o oarecare introspecţie, mi-am amintit lucruri despre mine pe care chiar şi eu le uitasem.
Prima mea melodie preferată, eram în prima clasă de şcoală a fost Elton John - Sacrifice, îl rugam pe tata să o pună mereu mai ales când eram în maşină, ţin minte că era şi un leagăn în videoclip.
Pe la paisprezece ani mă întreceam cu băieţii la inot şi câştigam de cele mai multe ori, drept moştenire spate şi mâini de semiînotătoare, nu pot să spun că sunt prea mândră de acest aspect.
Îmi plac elfii şi spiriduşii, poveşti cu zâne, aripi diafane, poveşti de copii şi spiriduşii aceia irlandezi, puşi mereu pe şotii "hello there, mate", muzica irlandeză şi dansul lor, mi-ar plăcea foarte mult să vizitez Irlanda.
Floarea mea preferată e floarea de salcâm cu parfumul ei îmbătător, am avut ocazia să mă joc destul de des în copilărie într-o mica plantaţie de salcâmi, era divin, am împletit zeci de coroniţe, săracele flori.
Am fost înconjurate, eu şi sora mea, de mulţi veri, astfel încât deseori ne jucam împreună în frunte cu tata şi unchii mei, sute de drumeţii, plimbări cu bicicleta, bazin, şi nelipsitul fotbal unde eram plasate strategic de către tata în echipa adversă ca să îi asigurăm un număr convenabil de autogoluri, izbândă garantată pentru el.
Nu am niciun pic de voce, dar îmi place să fredonez, când sunt singură bineînteles, am fost aleasă în corul mut condus cu onoare de tata, rolul nostru este să dăm din buze când se cântă "La mulţi ani", dar destul de aparent ciudat, am fost solistă într-o serbare la grădiniţă, am cântat un cântec despre un ciobănaş care trebuia să îşi ascundă oile de lupul cel rau, îl adoram, din păcate nu mi-l mai amintesc.
Ceva mai de actualitate:
Adorm la filme seara, a doua zi este posibil să aleg un altul astfel încât  la sfârşit de săptămână, de obicei, ajung să văd o dată câte trei-patru finaluri de film ratate.
O zi dedicată lucrurilor pe care le uit în vârtejul cutremurător al lui "trebuie", tot timpul trebuie făcut câte ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu