miercuri, 23 martie 2011

Ending winter

Mă uit pe fereastră şi văd un sfârşit timid de iarnă, mai degrabă, decât un început triumfător de primăvară. Este încă destul de rece şi astăzi mi-am luat geaca mai subţire, la pantofi nu îndrăznesc să visez. Sper să nu aud celebra replică : ai răcit de mândră ce eşti de geaca ta cea nouă, pentru că tot sfârşitul de săptămână mi-au răsunat cuvintele acestea undeva deasupra înţelegerii mele. Răceala mi-a mai trecut, a mai rămas doar nasul care scârţâie, el e răcit, eu nu mai sunt. Şi mai am o problemă, aş tot mânca, primăvara nici nu şi-a făcut apariţia şi face victime, nu se gândeşte deloc la silueta mea, eu ştiam că e egoistă şi cu toane dar speram că şi-a mai schimbat din obiceiuri.


Din acest punct de vedere lipsa nu o simţeam acut, dar îmi e atât de dor de plimbări de primăvara cu verde intens şi cer albastru, visător şi nori albi pufoşi înalţi, detaşaţi, nepăsători.

4 comentarii:

  1. Frumos...La noi e rece desi soare. Pe aici dureaza inca o luna pana e primavara in adevaratul sens al cuvantului.
    Cica se spune ca daca 10 zile la rand temperatura nu scade zub 0 grade, e primavara. Nu am numarat zilele, dar cred sa se face o saptamana de cand avem constant 4-5 grade...e primavara! :)

    PS Noi inca tot cu haine de iarna, cizme, caciuli...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sa stii ca si la noi e rece, astazi au anuntat pana la 17 grade, sa vedem, nu prea cred.
    Am avut cateva zile de primavara cu soare si temperaturi mai mari, in rest atmosfera de iarna, nici eu nu am avut curaj sa renunt la cizme si manusi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrii foarte frumos...
    Ah, trebuie sa revezi ultimul meu post(e un PS)....multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc si eu, mi-ai facut o bucurie intr-o seara cand sunt singura acasa:)

    RăspundețiȘtergere