joi, 17 martie 2011

Toddlers and tiaras

Îmi amintesc foarte bine că am citit mai demult pe un blog despre această emisiune, am simţit revoltare şi atunci dar sentimentul nu se compară deloc cu indignarea pe care o simţi atunci când urmăreşti chiar tu emisiunea.
Este mai presus de mine întelegerea, sub orice formă ar fi ea, a faptului că sunt părinţi care îşi chinuie copiii pentru plăcerea proprie sau pentru câteva sute de dolari. Fetiţe împopoţonate groaznic cu  rochii total neadecvate vârstei lor, cu parul coafat, cu machiaj şi gene false. Ce poate fi mai frumos decât un copil, ce trucuri de înfrumuseţare pot exista oare când un copil este atât de frumos doar când spui copil.
Mame care îşi împing copiii disperate pentru a ajunge la timp pe scenă, care ţipă pentru că biata fetiţă nu stă la coafat ( tras de păr) sau nu are răbdare să îi fie colorate unghiuţele şi pleoapele, groaznic.

M-a frapat ce a spus una din micile concurente la final de show, "aceasta este partea mea preferată" în timp ce scăpa de peruci, machiaj şi rochia şic.

4 comentarii:

  1. vazusem si eu ieri inceputul, sunt in asentimentul tau , cred ca si a multor altora, m-a lasat rece emisiunea, am preferat sa iau o carte in mana

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e intradevar revoltator ce se intampla acolo. desi agreez canalul T&L pentru multe alte emisiuni frumoase, cea despre care vorbesti nu are nimic frumos in ea. Pe mine ma enerveaza si o alta chestie acolo: majoritatea , de fapt 90% din mamicile alea sunt supraponderale, arata groaznic de fapt. ele nu ar putea sa faca nici 10 la suta din ce isi obliga bietii copii sa faca. cred ca prin asta se si explica ceea ce fac : isi doresc sa faca prin copiii lor ce ele nu pot. oricum e revoltator.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mariana: da, asa e, mai bine o carte, e o emisiune pe care o vezi o data, te revolti si iti ajunge:)
    @vavaly: sa stii ca si eu m-am gandit la faptul ca isi indeplinesc propriile aspiratii prin bietii copii, din pacate sunt destui parinti care chiar fara sa realizeze fac acest lucru, fie ca e vorba de un concurs sau o cariera intr-un anumit domeniu, pe mine m-a frapat ca era foarte clar ca acele fetite nu isi doreau sa fie acolo si mamele, cele care ar trebui sa fie atente la nevoile si dorintele copiiilor atat de mici, o tineau pe a lor....

    RăspundețiȘtergere
  4. am văzut și eu reclama pe TLC. niciodată nu m-am uitat la emisiune, mi se pare așa un chin pentru bieții copii fără copilarie... of!

    RăspundețiȘtergere