marți, 22 martie 2011

Tangled

Am cam uitat să vizionez filme de oameni mari, drept urmare în weekend am văzut Tangled, o poveste amuzantă despre o prinţesă răpită de un personaj feminin malefic care o folosea pentru a se menţine tânără. Părul blond al prinţesei avea puteri magice şi o data cu un cântecel special fredonat maiestuos reprezenta un elixir de tinereţe şi frumuseţe veşnică. Un cal şi un cameleon confundat adesea cu o broască asigură deliciul basmului. "Făt Frumos" este înlocuit aici de un hoţ arătos care bineînţeles că avea o inimă de aur şi se transformă în erou atunci când o ajută pe Rapunzel, plictisită îndeajuns de pictat toţi pereţii din turn, de periat părul, de copt prăjiturele şi de dereticat, să cunoască magnifica lume de după zidurile chinuitoare şi să îşi îndeplinească visul.
Mie mi-a plăcut plus că e cu happy-end, bineînteles şi primeşte şi calul o recompensă pe măsură la final că tot a circulat săptămână trecută pe mail o informaţie cum că adevăratul personaj pozitiv al basmelor ar fi calul.

3 comentarii:

  1. ce drăguț!
    măi, să știi că avem și noi tablă de desenat cu Raspunzel și eu îi zic Anei că e broască... acum îmi dau seama, citindu-te, că e cameleon! ofof!
    mă uit și eu zilele astea, sper!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce aer proaspăt, de primăvară are blogul.
    eu te citesc de fiecare dată din reader, văd imediat cum postezi, acum am intrat să comentez și așa frumos mi-a părut verdele acesta crud!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, pai m-am gandit sa vina o data primvara, macar aici pe blog pentru ca la noi inca sufla iarna linistita:)
    Sper sa iti placa, e destul de amuzant, are suficiente elemente cat sa fie si pe placul nostru:)

    RăspundețiȘtergere